Avand in centru companiile, evenimentele corporate sunt realizate in diverse scopuri care vizeaza mediul afacerilor. Exista numeroase tipuri de evenimente de acest fel, iar printre ele se numara si programele de stimulare, evenimentele de lansare, reuniuni ale reprezentantilor conducerii, congresele, team buildinguri-le sau evenimentele experentiale.
Skybar ofera locatie pentru programele de stimulare care pot fi adesea o combinatie de tipuri de evenimente legate de o campanie teaser si acestea vizeaza cel mai frecvent angajatii si revanzatorii. Evenimentele de acest fel pot incepe cu o conferinta de vanzari, conferinta in care mesajele si tintele de vanzare sunt comunicate publicului si le ofera acestora posibilitatea de a afla mai multe despre afacere si despre produse sau servicii. Conferinta este de obicei urmata de o serie de comunicari catre participanti, de obicei la o perioada de timp de aproximativ un an, in care li se reaminteste obiectivele finale si ce este necesar pentru atingerea lor. Programul este incheiat in mod normal printr-un eveniment de calatorie stimulativ in care o parte din public sau intreg publicul este preluat dintr-o experienta interesanta si unica – de multe ori, acestea au loc o data in viata. Aceste evenimente pot fi legate intre ele si constituite intr-un program asa cum este explicat mai sus sau pot fi realizate in mod independent.
Evenimentele de lansare sunt destul de explicative si pot fi la fel de simple sau la fel de complexe pe cat este necesar. Companiile folosesc aceste evenimente pentru a crea hype si pentru a genera PR in jurul lansarii a ceva nou, inclusiv produse, servicii, cladiri / birouri etc. Evenimentele de lansare pot fi directionate catre un public variat, clienti, presa, parti interesate, angajati, amestecand deseori o experienta educationala cu una cu aer de sarbatoare. Pentru a ridica profitul acestor evenimente sunt folosite numeroase tactici din cele mai diverse, acestea avand rolul de a-i prinde pe cei prezenti.
Cele mai citite articole
Reuniunile reprezentantilor companiei sunt de obicei evenimente mai formale in care partile interesate, membrii consiliului de administratie si actionarii se reunesc pentru a discuta performantele afacerii. In timp ce multe companii vor pastra aceste probleme cheie, alte intreprinderi le vor folosi ca o oportunitate de a demonstra succesele afacerilor si o oportunitate de a rasplati si de a multumi actionarilor.
Congresele reprezinta o combinatie intre o conferinta si o expozitie comerciala si sunt de obicei evenimente mai specifice. Un congres este locul in care specialistii dintr-un domeniu vor veni sa discute domeniile lor de expertiza (reprezinta un format deosebit de popular al evenimentelor corporate din sectoarele medicale si farmaceutice). Intreprinderile isi vor trimite adesea angajatii la aceste evenimente in scopuri educationale si de constatare. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate pentru angajati de a fi vazuti ca lideri in domeniul lor, asa ca reprezinta un instrument excelent de promovare. Adesea, congresele ofera oportunitati intreprinderilor sa expuna, sa lanseze produse si sa sponsorizeze domeniile cheie.
Team building-ul este adesea tipul de eveniment cel mai asociat cu termenul „evenimente corporate” de catre publicul larg. Evenimentele de team building sunt in mod normal concentrate pe angajati, desi exista situatii cand pot fi utilizate si pentru audiente externe. De obicei, iau formatul unei provocari, cerandu-le echipelor sa lucreze impreuna, pentru a depasi sau a oferi o solutie diverselor provocari. Evenimentele de team building sunt minunate pentru implicarea angajatilor, pentru a construi moralul acestora, pentru a creste colaborarea si motivatia echipei de lucru.