O campanie de promovare pe Facebook este cea care ajuta o companie sa devina mai cunoscuta. De asemenea, atunci cand sunt promovate postari sau pagini poate fi selectata audienta dorita. Pot fi alese persoanele care sa vada si sa aprecieze pagina respectiva si poate fi extinsa audienta pentru ca fi inclusi si prietenii acestor persoane. De asemenea, pot fi selectate si audiente noi.

Bugetul intr-o campanie de promovare pe Facebook

Atunci cand este facuta o campanie de promovare pe Facebook este important sa se determine cat se va cheltui pentru postarile promovat. Facebook nu factureaza niciodata mai mult decat a fost selectat. Acest buget este pretul pe zi pentru promovarea postarilor. Tinand cont de audienta si de bugetul ales este posibil ca acest buget sa fie atins in fiecare zi sau nu.

Pot fi promovate si postari, dar pot fi create si elemente de promovare cu ajutorul aplicatiei Pages Manager. Tot ce trebuie sa faca cel care administreaza o astfel de campanie este sa creeze o postare cu ajutorul telefonului mobil sau cu ajutorul calculatorului si sa apese pe butonul care indica promovarea.

Indiferent daca este postat continut in ceea ce priveste domeniul de activitate si noutatile despre propria afacere recomandam pastrarea legaturii cu audienta prin intermediul unor postari constante pe Facebook. De asemenea, sunt recomandate textele amuzante si scurte, imaginile interesante si materialele video pentru a atrage cat mai bine atentia. Postarile pot chiar sa fie programate pentru a obtine econmie de timp.

Cele mai citite articole

Dupa ce o postare a fost publicata poate fi scoasa in evidenta atunci cand este incorporata in site sau cand este fixata. 

O postare fixa ramane mereu in partea de sus a paginii pentru a fi vazuta de utilizatori. In cazul in care o postare este incorporata ea va aparea si pe site-ul web.

Stirile si reducerile speciale ar trebui sa fie promovate. Se recomanda utilizarea postarilor pentru a produce oferte speciale pentru clienti si pentru a ii invita la evenimente sau pentru a impartasi momente deosebite cu ajutorul clipurilor in direct.

Facebook ofera numeroase platforme si obiective pentru promovare, insa promovarile pot sa fie facute foarte simplu pe propria pagina. Sunt mai multe sfaturi si sugestii de la specialisti pentru ca o campanie de promovare pe Facebook sa fie cea potrivita.

Promovarea unei pagini este cea mai simpla si mai eficienta metoda prin care se poate ajunge l a persoanele interesante de anumit continut sau la cele care sunt interesate de afaceri dintr-un anumit domeniu.

Utilizatorii ar trebui sa acitoneze utilizand apelurile la actiune. Se poate creste cu usurinta numarul de conversii atunci cand sunt utilizate butoane de apel la actiune care sunt personalizate si care promoveaza obiectivele unei pagini. 

Cele mai citite articole