Mulți administratori și proprietari de proprietăți caută să maximizeze profiturile folosind spații neatinse și goale pe proprietatea lor. Și astfel transformă deseori aceste spații într-un spațiu de birouri de închiriat București.

Închirierea unui spațiu de birouri a devenit acum o tendință în domeniul imobiliar. Este un răspuns la problema creșterii cererii de spații de birouri, îmbunătățind totodată rentabilitatea spațiilor de închiriere.

În acest articol vom vorbi despre avantajele închirierii spațiilor goale și nefolosite și despre cum să implementați spații de birouri de închiriat în clădirea dvs.

Lucruri de luat în considerare într-un spațiu de birouri de închiriat

Când gestionați proprietăți comerciale de închiriat, obiectivul principal este ca clădirile dvs. să fie 100% ocupate cu chiriași de închiriere.

Uneori, singura modalitate de a realiza o ocupare de 100% este de a oferi spații de birouri Timișoara individuale pentru închiriere companiilor comerciale.

În calitate de administrator imobiliar, atunci când stabiliți cum doriți să închiriați proprietățile comerciale, ar trebui să aveți grijă la luarea deciziilor privind rentabilitatea și cererea de birouri și spații comerciale în zona dvs. Atunci când luați în considerare spațiul de birouri de închiriat, trebuie să fiți capabil să găzduiți clienții dvs. de afaceri comerciale, precum și să faceți închirierea spațiului de birouri utilizabilă și ușor accesibilă pentru nevoile lor.

Înainte de a vă decide să vă transformați clădirile comerciale în închirieri de spații de birouri, trebuie să aflați cum funcționează și cunoașterea elementelor de bază este importantă.

Un spațiu de birouri este, în general, o cameră sau un spațiu desemnat într-o clădire comercială unde se desfășoară lucrări administrative și de afaceri. O zonă mică sau un spațiu dintr-o cameră poate fi numit birou atâta timp cât poate oferi un mediu adecvat pentru operațiuni de afaceri.

Locatarii dvs. de afaceri comerciale ar putea negocia următoarele:

·  schimbarea vopselii

·  înlocuirea  sau îmbunătățirea utilităților

·  renovarea întregul spațiu de birouri pe care îl închiriază

În calitate de administrator al proprietății care negociază contractul de închiriere, aveți un mare avantaj în a stabili cine va plăti modificările și sumele chiriilor pe care le puteți percepe pentru spațiul de birouri de închiriat.

Atunci când negociați contracte de închiriere, trebuie să aveți grijă atunci când vine vorba de a permite prea multe modificări și îmbunătățiri asupra proprietății închiriate. Construcțiile și modificarea continuă a proprietății ar putea perturba afacerile celuilalt dvs. chiriaș.

Ori de câte ori acceptați noi chiriași, este recomandabil să le solicitați să semneze un acord care îi responsabilizează pentru orice daune cauzate de afacerea lor.

Parcarea poate fi una dintre cele mai mari zone de îngrijorare atât pentru chiriașii dvs., cât și pentru clienții acestora. În cazul în care proprietatea dvs. nu are loc de parcare, luați în considerare închirierea unui loc liber lângă proprietate și transformați-l într-o zonă de parcare. Amintiți-vă că locatarii dvs. vor părăsi clădirea dacă nu are suficientă parcare.

Aflați cum funcționează industria de închiriere de birouri în zona dvs. înainte de a începe propriul spațiu de birouri pentru afaceri de închiriere . Chiar dacă aveți experiență în afaceri, este totuși recomandabil să învățați de la alți oameni de afaceri sau mentori din zona țintă.

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!