Cum trebuie să arate advertorialele SEO de calitate și cine trebuie să le scrie

O campanie de advertoriale SEO se bazează pe articole de bună calitate, contrare articolelor tipice care prezintă 90% publicitate vădită și reclame vizuale și care să aibă câteva cuvinte scrise. Advertorialele trebuie să semene cât mai mult cu paginile publicației în care apar, să ofere o lectură interesantă, să divulge informații despre produsele sau serviciile promovate și să capteze atenția cititorului, fără a-l “bombarda” cu reclame.

Advertorialele SEO nu conțin mesaje de vânzare

Advertorialele SEO sunt articole scrise și publicate cu scopul de a obține acțiuni specifice din partea cititorilor, oferindu-le conținut de bună calitate, cu valoare adăugată, în diferite forme și dimensiuni, spre exemplu sub formă unui ghid sau a unui articol tipărit. Advertorialele nu trebuie să “bombardeze” cititorii cu îndemnuri de cumpărare, ci mai degrabă au rolul de a face cunoscută afacerea.

Indiferent de mediul în care este publicat, advertorialul va spune o poveste și va face cunoscut produsul sau serviciul promovat în mod subtil. De aceea, advertorialele trebuie să aibă o legătură directă și logică cu produsele și serviciile promovate. Dacă spre exemplu se vând produse de curățare, un articol despre modul de combatere al germenilor nevăzuți este perfect pentru a fi transformat în advertorial.

Advertorialele SEO au titluri “catchy”, “cu greutate”

Advertorialele SEO au titluri cu greutate, titluri care prind la public și care determina oamenii să dea imediat click și să “devoreze” articolele respective. De asemenea, titlurile trebuie să fie convingătoare, interesante și captivante și să ofere cititorilor ceva neașteptat, un element surpriză. Mesajele de vânzare nu vor provoca reacții emoționale cititorilor, ci mesajele care implică cititorii și care le stimulează acestora inventivitatea și curiozitatea.

Advertorialele SEO au un context plăcut și utilizează eficient ilustrațiile

Advertorialele SEO trebuie să vizeze cititorii respectivului site, iar cu cât aceștia sunt captivați de ilustrații și de context, cu atât articolul va fi mai bine primit. Un advertorial care folosește în mod chibzuit fotografiile și ilustrațiile și nu în mod excesiv reprezintă o ocazie de a conecta povestea cu produsul sau cu serviciul vândut și, cu cât mai multe imagini, cu atât mai mică este puterea cuvintelor de a construi o poveste și de a finaliza vânzarea produsului respectiv.

Advertorialele SEO sunt scrise de către specialiști pe baza unor analize importante

Advertorialele SEO sunt scrise de către specialiști cu un singur scop, și anume acela de a obține acțiuni specifice din partea cititorului și de a oferi conținut de calitate cu valoare adăugată, chiar dacă acesta este legat în mod indirect de mesajele publicitare.

Cele mai citite articole

Un advertorial SEO poate avea diferite forme și dimensiuni, spre exemplu poate avea forma unei liste sau a unui ghid, a unui articol tipărit sau în cazuri mai rare, a unui articol video. Un advertorial poate avea o singură pagină sau șase pagini, poate avea format mic, mare sau mediu, poate deveni viral sau nu. Content writerii trebuie să:

·      Analizeze publisherii și site-ul web pe care va fi postat articolul;

·      Analizeze introducerea și titlul, care au un rol important în atragerea clienților;

·      Analizeze conținutul articolelor;

·      Analizeze publicul țintă;

·      Creeze o poveste care să atragă cititorii;

·      Analizeze competiția.

Cele mai citite articole