Oamenii care înființează companii tind să fie genii în domeniul lor de expertiză. Acest geniu special cuprinde curiozitate, cunoștințe expert concentrate și tenacitate. Fundamentul „geniului antreprenorului” îl constituie cunoștințele lor specializate obținute, de obicei, fie prin studierea la o universitate, prin cursuri de formare, fie prin învățarea lor înșiși cum să fie cel mai bun.

Acest lucru este valabil pentru toți fondatorii de la arte culinare până la informatică.

Ceea ce nu este în regulă este atunci când lipsa cunoștințelor de marketing îi costă pe unii antreprenorii afacerea. De exemplu, o strategie slabă.

Presa face parte din promovare, iar activitățile promoționale sunt un element al mixului de marketing, dar acoperirea presei este ultimul lucru pe care orice companie ar trebui să îl facă – nu primul.

 Există companii care se luptă sau eșuează, deoarece fondatorii nu știau clar cine erau clienții lor sau care canale de marketing erau cele mai bune.

Să remediem asta. Acesta este modul în care mixul complet de marketing vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea.

Clienți vs consumatori:

Înainte de a examina cadrele de marketing populare, să ne reamintim diferența dintre clienți și consumatori. Clienții sunt oamenii care cumpără un produs de la dvs. Consumatorii sunt oamenii care folosesc acel produs. Prin urmare, mulți clienți nu sunt persoana care consumă produsul dvs. De exemplu, într-o tranzacție Business to Business (B2B), un cumpărător profesionist poate gestiona tranzacția pentru ca alți angajați să folosească apoi produsul dvs.

În mod similar, într-un mediu Business to Customer (B2C), un părinte poate cumpăra o jucărie pentru ca copilul său să se joace. Părintele este clientul și copilul este consumatorul. Cu toate acestea, de multe ori clientul este și consumator. Un alt exemplu, de fiecare dată când mergi la cafenea pentru a-ți lua cafeaua de dimineață, ești atât client, cât și consumator.

Origine mix de marketing

Înainte de anii 1960 nu exista un acord standard cu privire la componentele care alcătuiau marketingul. În 1960, Dr. Edmund Jerome McCarthy a propus un cadru care avea sens atât pentru profesioniști, cât și pentru academicieni. McCarthy a definit „mixul de marketing” ca având patru P: produs, preț, loc și promovare. Manualul său Basic Marketing: A Managerial Approach publicat în 1960 și a publicat mai multe ediții de-a lungul deceniilor de când a fost lansat devenind una dintre cele mai populare cărți folosite pentru a preda marketingul.

Mulți antreprenori doresc să înceapă cu activități promoționale, dar este greu să aibă impact atunci când nu ați sortat celelalte elemente mix. Activitățile promoționale nu ar trebui să fie primul lucru pe care îl faci. Este esențial să aveți o idee clară despre produsul dvs., despre piața pe care doriți să o vizați și cât veți percepe mai întâi pentru acesta.

Există multe de luat în considerare atunci când vă puneți planul de marketing.

Împreună, dar planuri de marketing mai puternice care vor atinge obiectivele de creștere împletesc toate aceste elemente împreună. Implementarea întregului mix de marketing vă ajută să atrageți clienți, să îi determinați să cumpere și să îi facă să revină la dvs. pentru mai multe. Odată cu introducerea numerarului din vânzări, afacerea dvs. poate crește.