Reprezentanţii companiilor care apelează la servicii SEO sunt cu siguranţă mulţumiţi de alegerea făcută, mai ales că după ceva timp se “trezesc” pe prima pagină a rezultatelor motoarelor de căutare. Aceste servicii sunt imperios necesare pentru orice afacere care se doreşte în top, pentru afacerile la început de drum, dar şi pentru afacerile “cu vechime”, branduri renumite care vor doar să îşi consolideze poziţia. Optimizarea SEO este o artă, arta de a obţine trafic din motoarele de căutare, este o opţiune şi o investiţie pe termen lung.
Ce avantaje aduc afacerilor serviciile de optimizare SEO?
Serviciile de optimizare SEO reprezintă un mod avantajos de promovare a oricărei afaceri, un mod de a obţine trafic targetat fără a plăti în mod direct pentru acesta. Strategiile de promovare SEO sunt investiţii profitabile pe termen lung, statisticile relevând faptul că în cazul campaniilor SEO, rezultatele se văd chiar şi după numeroase săptămâni sau luni de la alegerea făcută. O pozitonare în topul Google pe cuvintele cheie relevante este o dovadă a credibilităţii afacerii în fața potenţialilor clienţi.
Consumatorii online nu se vor lua numai după articolele SEO, ci şi după recenziile produselor sau serviciilor, înainte de a face o investiţie de o asemenea anvergură. De aceea, tot mai mulţi cumpărători citesc recenzii scrise de useri sau bloggeri înainte de a apăsa butonul Check out. Dacă nu sunt suficiente date în acest sens, potenţialii clienţi îşi vor îndrepta atenţia în altă parte. De asemenea, optimizarea SEO off page este importantă pentru că atrage şi sporeşte vizibilitatea pe alte canale, cum sunt blogurile, reţelele sociale sau forumurile.
Conţinutul este rege – o practică bine cunoscută în lumea optimizării SEO
În orice campanie de promovare prin optimizare SEO, replică “content îs king” este cât se poate de adevărată. Un articol bogat în informaţie şi în cuvinte cheie care se potrivesc în text este un articol apreciat de către cititori. Cu siguranţă un articol aprofundat şi foarte bine redactat, fără greşeli, are mai mari şanse să primească like-uri şi să atragă mai mulţi potenţiali cumpărători.
În plus, conţinutul este rege se potriveşte atât în cazul variantelor desktop, cât şi mobile. Pentru că din ce în ce mai mulţi oameni accesează site-urile de pe telefonul mobil, şi nu de pe desktop, este necesară promovarea şi în acest mod. Site-urile cu design responsive sunt cele mai apreciate, cele care se încarcă cu o viteză mare şi care nu obosesc ochii userului după câteva secunde, chiar dacă acesta citeşte de pe mobil, tabletă sau de pe alt dispozitiv inteligent.
Pentru a îmbunătăţi experiența userilor pe mobil şi pentru a asigura servicii de optimizare SEO pentru clienţii care folosesc aceste dispozitive mobile, se recomandă, pe lângă redactarea articolelor ţinând cont de regulile SEO şi de corectitudinea gramaticii limbii române, să folosească fonturi mari, de minim 14 pixeli, paragrafe scurte de două propoziţii, fiecare a câte 60-70 de caractere.
De asemenea, pozele sunt importante pentru strategia de optimizare a site-urilor prin articole pentru varianta mobil. Se recomandă includerea unei poze la fiecare 400 de cuvinte de text, precum şi inserarea de link-uri interne cu multă atenţie, acestea având rolul de a creşte timpul petrecut pe site, dacă sunt plasate cum trebuie.